turk.internet.com

Türkiye'nin lider Bilişim-Telekom Portalinin Kurumsal Blogu...

Salı, Ekim 17, 2006

İnternet Erişiminizden Memnun musunuz?

% 16'ya ulaşan İnternet kullanımına karşın, ülkemizde Türk Telekom hala tek ADSL servis sağlayıcı durumunda. Hem veri akış (bit stream - toptan ADSL) hem de Yerel ağın paylaşıma açılması (Local loop Unbundling - LLU) konularında TK gerekli adımları atmayınca Türk tüketicisi tek yerden ADSL alabiliyor, seçim yapma ve dolayısıyla fiyat ve kalitede rekabet olanağı ortadan kalkıyor. Konuyla ilgili olarak Superonline Murahhas Aza'sı Savaş Ünsal "Genişbant'ta Haksızlık sürüyor" dedi.

Yazının devamını Ünsal ; Haksız Rekabet Sürüyor başlığı altında okuyabilirsiniz.

5 Yorumlar:

Blogger ugurtan diyor ki ...

Zaten bu hükümütin bize en büyük attığı kazıklardan birisi telekomu özelleştirdim diye Lübnanlı bir firmaya satması oldu. Firmaya özel birçok imtiyazlar tanındı bunun negatif etkisini ilerki yıllarda daha çok hissedeceğiz galiba. Son olarak akp hükümetine daha önce oy vermedim ve önümüzdeki seçimlerde de oy vermeyi düşünmüyorum. Daha önce akp ye oy verenlerin de biraz düşünmelerini umuyorum. Sadece biraz düşünmekle neden akp ye oy verilmemesi gerektiğini anlayacaklar.

17 Ekim, 2006 10:03  
Anonymous Adsız diyor ki ...

yani ne diyeyim. yazik cok yazik. hukumetler guyya halkini dusunur ve gelistirir ve guyya halk bunun icin onlara oy verir ama bu secimde oyumu internete deger veren partiye verecegim

17 Ekim, 2006 11:01  
Anonymous Adsız diyor ki ...

ben oyumu akpye vermem onun zamaninda internet geriye gitti

17 Ekim, 2006 11:02  
Anonymous Adsız diyor ki ...

ben adsl kullanicisiyim ve halimden mutluyum. ISSlerden alip bilemkac dolara mi hizmet alacaktik yani

17 Ekim, 2006 22:18  
Anonymous Adsız diyor ki ...

Son yorumcuya gelismis ulkelere bakmasini tavsiye ediyorum. Biz sefiller hafta arasi yogun saatlerde (aksam ustu 5'ten sonra 9'a kadar) paket kaybi yasamaktan dogru duzgun internet kullanamazken, savas alanina donmus Israil'de bile 7 Mbit'e 28 USD veriliyor. Devam edin memnun olmaya...

14 Kasım, 2006 11:35  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfaya Donus